• INICIO
  • BIOGRAFIA
  • FOTOS
  • VIDEOS
  • EVENTOS
  • CONTACTO

lunes, 5 de marzo de 2012

Llegando al fin..

Hola! Gran cap de setmana a nivell de club, en que tots han aconseguit grans resultats ! All blacks!
Comentar que aquest diumenge m'ha visitat l'Oscar, un fisio que és la canya. Vaig comentar-li el meu cas, i vam mirar de trobar el per què del problema de la periostitis..
i vam veure que ere degut a la sobrecarga brutal del soli i el tibial anterior, en tot això em diu, vine al cotxe que et faré una cosa... Jo ja tremolava, pero es va ficar els guants de làtex, em neteja la cama amb alcohol, i diu et faré alguna punxadeta amb una agulla ok? i jo si si tranquil... Tranquil ?? em va fotre 14 o 15 punxades amb unes agulles, penetran el muscul en més de 5cm ! Quin mal... però que bé em trobo avui ! Per qui no sàpigui que és la tècnica de la punsió seca, es com l'acupuntura, pero la diferencia que en acupuntura la agulla entra màxim 1cm o així.. i en la punsió seca a mi em va clavar 5cm.. bufff Feia por de veure..! vaig patir bastant, però ha valgut la pena, em trobo molt millor, aquesta setmana descansaré una mica aprofitant que estem preparant la mitja de Cambrils
( www.mitjadecambrils.com ) però la següent tornaré amb moltissimes ganes ! Mil gràcies Oscar !
Aquí us deixo alguna foto...


1 comentario:

  1. a mi tb. me ha hecho eso la fisio hoy. Me he acordado de toda su familia ;)
    Me alegro que te vayas recuperando!
    1besote

    ResponderEliminar