• INICIO
  • BIOGRAFIA
  • FOTOS
  • VIDEOS
  • EVENTOS
  • CONTACTO

lunes, 13 de febrero de 2012

Duatló de Granollers



Duatlo de Granollers...el dia més fred en una competició des de que estic en el món aquest, que malament ho vaig passar !
Em vaig desplaçar dissabte a la nit a Cerdanyola per dormir allà (gràcies Christian, Vanessa i IVET !). Diumenge ens aixequem ben d'hora, sobre les 7:00 a.m. per esmorzar bé, i arribar amb temps per escalfar, només veure això
al sortir de casa ja em vaig fer caqueta i sabia que ho passaria malament!

                

L'escalfament va ser molt dur, no vaig poder ni agafar la bici per rodar del fred que feia (-4º) i ens miràvem amb Javi Lozano pensant a veure com podrem correr aixi... 
Ens fiquem a la linia de sortida sobre la 3a fila, 530 persones preparades per començar els 5km de la carrera a peu. A la senyal veiem la gent que comença a correr molt, i nosaltres dos (javi lozano i jo) passem el km 1 a 3:22/km i pensem, ja anem bé ja...

Circuit força dur, pujades i baixades (qui ha estat al circuit de Catalunya de Montmeló sap de que parlem), anem a bon ritme avançant gent i arribem a boxes amb 17:49 (ritme de 3:34/km), agafem la bici i li comento a Javi de fer-la junts, tot semblava ok, però al sortir de boxes em van donar un cop per darrera i vaig caure jo i bici...el circuit de bici eren 4 voltes de 5km, això implica que vaig fer la 1a volta totalment sol, i em vaig desgastar molt, em vaig deixar agafar per 2 ciclistes que venien per darrera, i vaig fer les 3 voltes restants a roda d'ells, acabo la bici amb 34 min (33km/h) 


Començo la 2a cursa a peu (2,5km), allà em vaig sentir bé, no vaig parar de avançar gent, i vaig acabar els 2,5km amb 9:18min i amb un temps total de 1h01min. En general molt bones sensacions a la cursa a peu, tot i que fer 5km a ritme de 3:34 i veure que fas el parcial 107...significa que hi ha molt per fer.. i que la gent està molt forta! Agraïr a la organització pel duatló que ens van oferir, encara que algun problema amb els doblats en el tram de bici.. Donar la enhorabona als companys d'equip i amics León Drajer pel seu 5è lloc, i Javier Lozano pel seu bon resultat. També destacar a tots els companys/es i amics/es del Runnersworld Tarragona que han competit arreu de Catalunya!
A continuar entrenant toca! Això em motiva!
Keep in touch !

2 comentarios:

  1. Ei Joan Carles, quin fred que fotia a primera hora... vaig fer tota la 1ª cursa darrera teu i em va extranyar no veuret en bici. Ara ja sé perquè.
    Llàstima però bona cursa!

    ResponderEliminar
  2. vaig tenir mala sort Miquel... però content per les sensacions! :) m'alegro veure't per aquí!

    ResponderEliminar