• INICIO
  • BIOGRAFIA
  • FOTOS
  • VIDEOS
  • EVENTOS
  • CONTACTO

lunes, 27 de febrero de 2012

Mitja de BCN..

Gran cap de setmana a la capital condal, en el que vaig disfrutar de la 1/2 marató més multitudinaria d'Espanya.
Dissabte al matí vam sortir a les 9:00 amb la nostra campiona, Mireia Sosa,
direcció Barcelona, al arribar cadascú va anar a fer gestions personals. Vaig passar una tarda genial amb el meu peque, i sobre les 17h ja estava a l'estació de Renfe
on es feien l'entrega de dorsals, quin ambient!quina enveja! Només veure tot això ja m'entraven ganes de córrer, però la lesió no m'ho permet...Vaig estar promocionant la www.mitjadecambrils.com i saludant companys i amics que estaven per allà, sobre les 20h cap a casa a sopar i a dormir, diumenge tenia moltes ganes de 1/2 de BCN ! Diumenge sobre les 8 del matí arribo a arc de triomf, m'encanta aquest monument! tinc bons records d'allà! Veig molta gent coneguda, i em coloco a la zona de sortida, tothom ficat a la linia, excepte els "pro", que estaven escalfant just allà, veig al crack, i li dic JAUME !


Hem ve a saludar i em dona una forta abraçada, jo li comento: ànim Jaume, ets molt gran! a les 8:45 "pistoletazo" de sortida ! Surten a un ritme espectacular, molt molt ràpid, i ja marxo directament al km 10 que passava prop de la zona de sortida. Allà espero impacient els caps de cursa, i veig un grup de Kenyates que passen amb 28min pel km 10.. increible!


 Jo em preocupo perquè no veig al Jaume, pero 30" darrere apareix sol, i passa els 10k amb 29min curts, mare de deu! Amb la companyia de Vanessa, veiem pasar al gran amic Christian Fernandez a un ritme molt molt bo, (1:17) i a Mireia Sosa a un ritme bonissim també, per sota de 4min/km!


Un cop passada la gent coneguda, tornem a la zona de meta, per veure l'arribada.Comencen a arribar Kenyates, el campió del món fa el récord de la prova amb 1:00 h (buff) i darrera del grup de Kenyates, amb 12a posició apareix un gran amic, el primer blanc, primer europeu, primer espanyol, primer català, el gran JAUME LEIVA ! amb 1:04 curts.. Gran Jaume tenint en compte que ha fet 17km tot sol a ritme de 3:02-3:04/km... digne d'admirar ! Va ser un gran dia amb molts bons amics, gràcies a la companyia de Vanessa,Raul,Natalia,Christian,Mireia,Team42, i segur que em deixo més...
Keep on running!

No hay comentarios:

Publicar un comentario